[Talk-cat] 1a trobada de mappers catalans: Gualba, 5 d'abril

Konfrare Albert lakonfrariadelavila at gmail.com
Fri Mar 21 14:56:27 UTC 2014

Perfecte Carlos, moltes gràcies, em sembla molt bé anar fent l'ordre del
dia i anar anotant temes ;)

Pel que fa a Gualba, malauradament avui m'han confirmat que no ens cedeixen
cap espai al poble, per dir-me això m'ho podrien haver dit fa 15 dies quan
vaig fer el primer contacte :(
He trucat a Santa Maria de Palautordera per cercar una opció propera i
m'han dit que havíem d'enviar-los una instància explicant què volem fer i
sol·licitant l'espai, i ens donarien una resposta en un termini de 15 dies
:((

Per mantenir el dia 5 d'abril i fer una cosa amb cara i ulls, he parlat amb
el Jaume F. que mirarà de parlar amb la gent de Sarrià de Ter (ja ho sé,
ens n'anem més amunt...) perquè allà hi havia gent interessada en OSM.

L'altra opció seria tirar més avall, cap a Barcelona.

En fi, qualsevol proposta és benvinguda.
Salut!
--
KONFRARE ALBERT
La Konfraria de la Vila del Pingüí