[Talk-cat] Trobada dia 5: Sarrià de Ter

Jaume Figueras i Jové jaume.figueras at upc.edu
Wed Mar 26 09:51:44 UTC 2014

Hola a tots,

bé, tinc bones notícies, és increïble com tot depèn de la voluntat de la
gent. Us explico:

Després del fiasco de Gualba una opció era Sarrià de Ter, m'he posat en
contacte amb la gent d'allà i ens acolliran amb els braços oberts.

Ens ofereixen usar la sala de reunions del Centre de Visitants del
Gironès, amb wifi i canó+pantalla per projectar. El centre té un bar
restaurant i ens faran (si els hi ho demanem i pagant, clar :D) tant
esmorzar com dinar. El lloc està a tocar de la sortida de l'autopista i
a més té lloc per aparcar fàcilment.

Si a la tarda volem fer "mapeig" del poble ja m'han dit que anem en
compte, que el dissabte hi ha organitzat el Mercat del Vi i Formatge i
podríem sortir-ne tocats :D

El tema de desplaçament queda incrementat en 58km pels què venim del
sud, és poca estona, dels què veniu del nord. Jo ja m'ofereixo a
recollir a qui vulgui venir en tren a Girona o bé de les estacions de
Cardedeu en amunt (sant Celoni, llinars, etc.).

La veritat és que crec que és una molt bona opció i ja fa temps que la
gent de Sarrià de Ter està interessada en OSM.

Digueu la vostra.

        Jaume Figueras i Jové
o o o  Responsable de projectes SIG
o o o  inLab FIB
o o o
U P C  Universitat Politècnica de Catalunya - Barcelona Tech

        E-mail : jaume.figueras a upc.edu
        Web    : http://inlab.fib.upc.edu/
        Telf   : +34937398621 (intern UPC: 98621)
        Mòbil  : +34650756456 (intern UPC: 44785)
        Fax    : +34937398628 (intern UPC: 98628)

        Adreça : inLab FIB
                 Edifici B5-S102
                 C/ Jordi Girona, 31
                 08025 BARCELONA