[Talk-cat] Trobada dia 5: Sarrià de Ter

Jaume Figueras i Jové jaume.figueras at upc.edu
Wed Mar 26 22:00:09 UTC 2014

Hola de nou,

tinc més informació que m'han passat des de Sarrià de Ter:

- L'horari en el què podrem disposar de la sala és de 10h a 16h
- Ens ofereixen: "Menú de tastets cap de setmana i festius 15€ per persona."
- M'han passat un pdf amb el seu catàleg de serveis per si volem alguna
cosa més que adjunto enllaç [1].

Necessiten saber les persones que serem. Poso a la wiki l'opció i ens
apuntem allà?

Salut!

[1]
https://dl.dropboxusercontent.com/u/62560162/altres/SERVEIS%20PER%20EMPRESES.pdf

On 26/03/14 19:06, Konfrare Albert wrote:
> Gràcies Jaume,
>
> Encara que una mica més al nord, em sembla fantàstic que a Sarrià de Ter
> ens acullin així ;)
> Jo si cal votar, també aporto el meu +1.
>
> Molt bé les idees d'ordre del dia. Qui aporti una tema tractar, potser
> podria afegir el temps que creu que cal dedicar-li. Així ens organitzem
> poder tocar-ho tot.
> Un dels punts que vull comentar -i que apunto a continuació- pot
> tractar-se amb 5-10 minuts, per exemple.
>
> He vist que a l'ordre del dia hi diu confecció d'un mapa d'Espanya més
> [...]

        Jaume Figueras i Jové
o o o  Responsable de projectes SIG
o o o  inLab FIB
o o o
U P C  Universitat Politècnica de Catalunya - Barcelona Tech

        E-mail : jaume.figueras a upc.edu
        Web    : http://inlab.fib.upc.edu/
        Telf   : +34937398621 (intern UPC: 98621)
        Mòbil  : +34650756456 (intern UPC: 44785)
        Fax    : +34937398628 (intern UPC: 98628)

        Adreça : inLab FIB
                 Edifici B5-S102
                 C/ Jordi Girona, 31
                 08025 BARCELONA