[Talk-cat] Trobada dia 5: Sarrià de Ter

Carlos Sánchez erielkhan at gmail.com
Thu Mar 27 00:49:23 UTC 2014

Es podria buscar un lloc per als que vagin en cotxe a prop de Barcelona. Es
podria quedar cap a les 8:00 a la UAB o algun altre lloc amb bona
comunicació i aparcament.
Un altre tema seria si algú disposa de bicicleta plegable o si ens podrien
prestar a Sarrià de Ter per tal d'agilitzar el mapeig.

El dia 26 març de 2014 23.42, Konfrare Albert <lakonfrariadelavila a gmail.com

*Carlos Sánchez*About.me <http://about.me/carlos.sanchez>