[Talk-cat] 1a trobada de mappers catalans: Gualba, 5 d'abril

Jaume Figueras i Jové jaume.figueras at upc.edu
Thu Mar 27 14:18:03 UTC 2014

Hola,
és obert a tothom, però no serà a Gualba, serà a Sarrià de Ter. No solament farem mapa, també parlarem de la comunitat catalana d'OSM i com organitzem les diferents tasques i reptes que tenim.. Hem de saber quants serem per organitzar sala i dinar.
Per cert, No estareu a les jornadss de SIG lliure de Girona?

On 25 March 2014 23:37:09 CET, Oriol Carol <oriol.carol a uab.cat> wrote:
>Bones,
>
>Som un grup d'estudiants del màster de tecnologies de la informació
>geogràfica i no hem participat mai en el mapeig d'OSM. Voldríem saber
>si
>la trobada a Gualba del dia 5 està oberta a tothom i podem participar.
>
>En cas afirmatiu, què cal que portem? Disposem d'un GPS Garmin Oregon i
>
>d'un Garmin etrex vista, una mica anticuat però operatiu.
>
>Esperem les vostres noticies!
>
>Oriol
>
>---
> [...]

S’ha enviat des del meu telèfon Android amb K-9 Mail. Si us plau, excusa la meva brevetat.