[Talk-cat] 1a trobada de mappers catalans: Gualba, 5 d'abril

Oriol Carol Gres oriol.carol at uab.cat
Thu Mar 27 14:30:26 UTC 2014

Hola Jaume,

Gràcies per contestar. No estarem a les jornades, ens coincideix amb les
classes i alguns de nosaltres treballem pels matins. Estem al mpaster
16MTIG del LIGIT de la UAB.

Doncs ho parlo amb els companys a veure quants s'apunten a la sortida i
et dic alguna cosa. Jo sí que vindré si no falla res.

Oriol

El 27/03/2014 15:18, Jaume Figueras i Jové ha escrit: