[Talk-cat] Denominació de carrers

pep josepgesti at gmail.com
Fri May 2 15:48:21 UTC 2014

Hola,
Sóc en Pep Gesti i segueixo la llista amb atenció encara que he de
reconèixer que algunes de les discussions estan fora de l'abast dels
meus coneixements, ja que sóc massa "novato" a OSM. N'anem aprenent.

Us volia demanar si hi ha algun consens en relació al nom dels carrers a
l'hora d'etiqueta-los (name=) a OSM.
Em trobo (com tots suposo) amb incoherències com que, per un mateix
carrer, hi hagi "Carrer Mossèn Cinto Verdaguer" a la placa del carrer,
"Carrer Verdaguer" al plànol ofert per l'ajuntament, "Carrer de Mossèn
Jacint Verdaguer" al nomenclàtor de l'ICC...

És molt corrent, per exemple, la dualitat entre "Carrer XXX" i "Carrer
de XXX" (Carrer Sant Sebastià / Carrer de Sant Sebastià, Carrer Batlle /
Carrer del Batlle, Carrer Torrent / Carrer del Torrent...)

Entenc que a OSM intentem ilustrar la realitat existent sobre el
terreny, però així com les característiques de la via sí que són
"realitats" físiques, el nom (ni que sigui en una placa) no ho és.
Existeix un consens? Què recomaneu?

Merci!!
Pep

----