[Talk-cat] Sobre el possible portal d'OSMCat

Joan Montané joan at montane.cat
Sun May 4 19:37:56 UTC 2014

El dia 4 maig de 2014 19.35, <pitort a eclipso.eu> ha escrit:

> Em sembla un bon començament, hi ha algunes coses que tinc localitzades.
> Les posaré en un altre post amb els enllaços corresponents.
> Pel que fa al mapa excursionista, hem de veure com està el tema de tenir
> el nostre propi mapa, em sembla recordar que a softcatalà s'estava movent
> alguna cosa, jo proposo un renderització propera al que avui dia fa openmtb.
>
> pitort

Com més serveis puguem oferir, millor. Ara, el que no tinc clar és que els
puguem oferir des del mateix web. M'explico.

L'OSM és un món infinit, inabastable. Ni tan sols el web original de l'OSM
és capaç de representar totes aquestes característiques que indiqueu. De
fet, em sembla que no n'hi ha cap. El que hi ha són diferents webs
especialitzats que ofereixen aquests serveis. I si necessites un d'aquests
serveis vas cap allà i el fas servir.

Sincerament, no crec que puguem integrar tots aquests serveis al nostre
web. Si n'aconseguim molts perfecte. I sí no podem,  caldria pensar com
fer-ho fàcil per a que els visitats puguin trobar i accedir a a aquests
serveis de tercers, i que els tinguin disponibles en català si és possible.

Els meus 5 cèntims.

Joan Montané