[Talk-cat] Sobre el possible portal d'OSMCat

Carlos Sánchez erielkhan at gmail.com
Sun May 4 19:43:41 UTC 2014

Una de les coses que es podria fer seria la d'obrir algun sistema de
resolució de dubtes. Potser a través de fòrum, xat o re-dirigint un correu
específic per a aquest fi a la llista talk-cat.

El dia 4 maig de 2014 21.37, Joan Montané <joan a montane.cat> ha escrit:

*Carlos Sánchez*About.me <http://about.me/carlos.sanchez>