[Talk-cat] Sobre el possible portal d'OSMCat

Joan Montané joan at montane.cat
Sun May 4 19:47:47 UTC 2014

El dia 4 maig de 2014 21.43, Carlos Sánchez <erielkhan a gmail.com> ha escrit:

> Una de les coses que es podria fer seria la d'obrir algun sistema de
> resolució de dubtes. Potser a través de fòrum, xat o re-dirigint un correu
> específic per a aquest fi a la llista talk-cat.

molt bona idea.

Un formulari d'inscripció a aquesta llista seria interessant, juntament amb
una pàgina amb les preguntes més freqüents. Potser és que sóc de l'antiga
escola, però prefereixo les llistes de correus, sempre que l'històric de
missatges es pugui consultar. Hi tinc preferència abans que els fòrums i
tota la pesca, ;)

Salut!!!

Joan Montané