[Talk-cat] canals i tubs

Jaume Figueras i Jové jaume.figueras at upc.edu
Mon May 5 13:49:14 UTC 2014

Hola,

per mi està més que bé. De fet acabo d'aprendre l'etiqueta location!!

Salut!

On 05/05/14 15:37, Jan Esquerra wrote:
> Bones,
>
> he trobat alguns tubs d'aigua de centrals hidroelèctriques introduïts
> com a waterway = canal + layer = -3, però ni són un canal ni van sota terra.
>
> Crec que la manera correcta d'etiquetar-los és amb
>
>    waterway = pipeline
>    type = water
>
> i si és el cas de que van per sobre rasant, encara que sigui un pam
>    location =overground
>
> Pot ser que creuïn per sobre algun camí/pista/carretera/etc. a força
> alçada. Aleshores li poso layer = 1. No tinc clar si sent overground
> [...]

        Jaume Figueras i Jové
o o o  Responsable de projectes SIG
o o o  inLab FIB
o o o
U P C  Universitat Politècnica de Catalunya - Barcelona Tech

        E-mail : jaume.figueras a upc.edu
        Web    : http://inlab.fib.upc.edu/
        Telf   : +34937398621 (intern UPC: 98621)
        Mòbil  : +34650756456 (intern UPC: 44785)
        Fax    : +34937398628 (intern UPC: 98628)

        Adreça : inLab FIB
                 Edifici B5-S102
                 C/ Jordi Girona, 31
                 08025 BARCELONA