[Talk-cat] canals i tubs

Jan Esquerra jan.esquerra at gmail.com
Mon May 5 13:49:42 UTC 2014

Afegeixo,

pel que dedueixo de la wiki de location, lo del layer en general no cal a
menys que es doni el cas de varis tub sobre rasant que es creuïn, aleshores
el layer és útil per indicar quin d'ells va per sobre l'altre. Idem si van
enterrats.

També podria ser el cas d'un tub sobre rasant dins una galeria, aleshores
seria tunnel = yes i location = overground, malgrat que tot plegat estigui
sota terra, no? I layer = -1 per quan creuï algun element per sobre la
galeria.

El dia 5 maig de 2014 15.37, Jan Esquerra <jan.esquerra a gmail.com> ha
escrit: