[Talk-cat] Verificació de modificacions massives d'un usuari

Xavier Barnada xbarnada at gmail.com
Mon May 5 17:30:41 UTC 2014

Hola Jose Luis,

Jo vaig fer una eina pero en aquest cas no es util ja que el que amb el
que treballa l'eina es amb les areas dels changesets i no amb els
elements del changeset.

Tot i aixo sembla que l'usuari esta volcant una base de dades a
OpenStreetMap ja que els conjunts de canvis son
tematics(fleques,perruqueries)

Crec que s'hauria de parlar amb ell per saber d'on esta important
aquestes dades.

Salutacions

El 05/05/14 13:40, Jose Luis Infante ha escrit: