[Talk-cat] Xerrada i taller: OpenStreetMap a Sant Vicenç dels Horts

Konfrare Albert lakonfrariadelavila at gmail.com
Thu May 8 20:30:35 UTC 2014

Ep Carlos,

Jo vindré com a mínim un dels dos dies, però no podré ser allà abans de les
17:30h.
Si tens preferència per algun dels dos dies diga-m'ho, i si cal que t'ajudi
en res, conta amb mi. També pel que fa a la difusió.
Fantàstica iniciativa, gràcies.

Salut!

El dia 7 maig de 2014 1.41, Carlos Sánchez <erielkhan a gmail.com> ha escrit:

*KONFRARE ALBERT*
La Konfraria de la Vila del Pingüí
de La Palma de Cervelló
www.konfraria.org • @La_Konfraria <http://twitter.com/La_Konfraria>