[Talk-cat] Xerrada i taller: OpenStreetMap a Sant Vicenç dels Horts

Carlos Sánchez erielkhan at gmail.com
Thu May 8 21:18:53 UTC 2014

Em vindria bé si algú s'anima a col·laborar en la presentació del dimarts
27. Sobretot vaig bastant coix del tema importacions i presets. El dia 29
que es una mica més tipus taller, la cosa anirà sobre la marxa; és una
qüestió molt inicial. En el cas que tinguin dubtes posteriors a les
jornades doncs se'ls hi poden aclarir millor via correu, etc.
Pel que fa al primer dia encara m'hi haig de posar més al Prezi. Demà li
donaré una bona empenta.
Si algú de la llista bé, que m'avisi i quedem abans de l'inici de les
activitats.

PD: estic pendent que em facin arribar arxius CAD o similar amb informació
de Sant Vicenç. Cal dir que el tema GIS es troba molt oblidat i crec que a
l'OSM hi ha més informació. Si algú s'anima a fer-me una classe
d'importacions i com fer-ho, em seria de molta utilitat, perquè em perdo.

El dia 8 maig de 2014 22.30, Konfrare Albert
<lakonfrariadelavila a gmail.com>ha escrit: