[Talk-cat] Ponilandia???

Carlos Sánchez erielkhan at gmail.com
Thu May 8 22:19:04 UTC 2014

Acabo de revisar les seves edicions i es tracta d'un troll de cap a peus.
No sé si es viable el baneig de la seva IP. Veig que les edicions són una
mica més antigues. Crec que aprofitaré que potser no ho mira i faré els
canvis.

http://wiki.openstreetmap.org/w/index.php?title=Template:Admin_level_10&diff=prev&oldid=995991

El dia 9 maig de 2014 0.11, Carlos Sánchez <erielkhan a gmail.com> ha escrit:

--

*Carlos Sánchez*About.me <http://about.me/carlos.sanchez>