[Talk-cat] Opening_date L9/L10 Metro Barcelona

Miquel Morell mmorell08348 at gmail.com
Fri May 9 17:49:07 UTC 2014

Com vulgueu
Modestament opino que dir que la data es TBD diu molt mes que no dir res.
Si no es diu res no se sap si es que no hi ha data, si es que ningú la ha
possat, si es que no esta definida...
Jo a mes posaria un comentari dient que a maig del 2014 es va revisar i
seguia sense estar definida

Salut
Miquel Morell
 El dia 09/05/2014 18:47, "Simó Albert i Beltran" <sim6 at probeta.net> va