[Talk-cat] Horaris de transport

Carles Muñoz Gorriz carlesmu at internautas.org
Sun May 18 19:58:04 UTC 2014

El 18/05/14 20:35, Carlos Sánchez ha escrit:
> No he sigut capaç de trobar de quina manera es poden afegir els horaris
> de les diferents línies a les parades de tren. metro i/o bus.
> No sé si existeix alguna proposta que conegueu.

Jo a alguna línia de bus que he mapejat, vaig afegir a les estacions
l'enjaç a la web de amb mobilitat i el local_ref de la parada en concret[1].

[1] <https://www.openstreetmap.org/node/2161601335>

El OpenLinkMap[2], permet gestionar aquests tipus d'enllaços[3] (tot  i
que pot ser que calgui tocar el codi font).

[2]<http://wiki.openstreetmap.org/wiki/OpenLinkMap>
[3]<http://www.openlinkmap.org/?zoom=17&lat=41.42301&lon=2.23208&layers=BFTTTTT>

Salut…
--