[Talk-cat] Xerrada i taller: OpenStreetMap a Sant Vicenç dels Horts

Carlos Sánchez erielkhan at gmail.com
Sat May 24 12:54:13 UTC 2014

A veure si us podeu passar per les xerrades d'aquesta setmana a Sant
Vicenç. Els que pogueu venir dijous a donar un cop de mà als tallers sereu
benvinguts. En principi encara no tinc un número de gent que vindrà al
taller de dijous. En quan sàpiga alguna cosa us ho dic als que estigueu
interessats.

Bon cap de setmana a tots.

El dia 9 maig de 2014 10:45, <jconstanti a ovi.com> ha escrit: