[Talk-cat] Proposta etiquetatge carreteres i proposta portal

Jan Esquerra jan.esquerra at gmail.com
Sat May 24 14:23:44 UTC 2014

Aquest debat està molt adormit, tot i que jo li segueixo donant algunes
voltes .... de tant en tant. I de tant donar-li voltes, al final acabaré
canviant d'opinió ;-)

He trobat això
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Normalizaci%C3%B3n_f%C3%ADsica

A banda dels mapes raster i dels colors amb què pinten les carreteres,
també he estat intentant esbrinar com funcionen els programes de routing i
quin ús fan del tag highway. Concretament l'OsmAnd, per cada perfil de mode
de desplaçament (cotxe, bici i a peu), assigna a cada tipus de via un valor
de velocitat assolible i un valor de preferència.

El dia 4 maig de 2014 19:44, Carlos Sánchez <erielkhan a gmail.com> ha escrit: