[Talk-cat] Proposta etiquetatge carreteres i proposta portal

Carlos Sánchez erielkhan at gmail.com
Sat May 24 20:35:04 UTC 2014

Bàsicament la discussió es pot centrar en primary, secondary i tertiary. La
resta de classificacions crec que són bastant clares. I el tema footpath i
pedestrian queda clar el tema de possibilitat de pas de cotxes d'emergència
com a diferència.
Puc preparar una mena de formulari per d'aquí a unes setmanes amb totes les
propostes per a aquestes 3 classificacions que cal mirar de concretar més
(tot i que podem trobar excepcions).

El dia 24 maig de 2014 16:23, Jan Esquerra <jan.esquerra a gmail.com> ha
escrit: