[Talk-cat] com dibuixar interseccions

yo paseopor yopaseopor at gmail.com
Sun May 25 21:25:15 UTC 2014

Basat en la realitat, crec que és important marcar els obstacles, per només
pintats que estiguin.Una illeta és la que et fa desviar el cotxe per a que
passi per determinat lloc i es separin (no parlo d'una doble línia
continua, parlo d'una franja d'asfalt coberta per la típica pintura que
està prohibit trepitjar-la i s'ha de respectar com a tal).Posar un voral
pot no ser adequat (penso ara en les proves ciclistes, o en l'estalvi i
rapidesa que suposa només el pintar la divisió al terra) . Imaginem una
rotonda només delimitada amb marques vials, no l'hauríem de dibuixar?

PD: si , tota feina requereix la seva correcció , se li ha de fer un rentat
de cara a tot plegat i revisar tot el que s'hagi fet i canviat, etc. És un
llarg camí això de mapejar, i tot i que els exemples no fossin coincidents
(no coincideixen pq vaig pensar en fer la captura un cop feta la feina
(ouch!) , així que no estava disposat a desmuntar la feina feta el dia
anterior per a fer una captura, vaig triar la rotonda del costat del tros
de ronda que encara no havia fet).De totes formes suposo que s'ha captat la
idea del que vull dir sobre el fet de completar les etiquetes

PD2: Per cert, què tal un formulari "bug fix" (també serviria per
actualitzar vies, o per focalitzar-ne en concretes a revisar) a la web
catalana d'OSM que muntem?

PD3:És bo saber quins elements són claus: així que ja sabeu , a incloure,
bandes, sots, semàfors i passos de vianants ;)