[Talk-cat] com dibuixar interseccions

yo paseopor yopaseopor at gmail.com
Tue May 27 22:14:01 UTC 2014

Per mi el límit està en el moment en el que un dels sentits deixa de ser
contigu a l'altre.És per això que a les rotondes, on per entrar sempre hi
ha una mínima illeta que ja et divideix cap al sentit de gir natural de la
rotonda separo els carrills de sentits diferents i els poso la illeta al
mig.És cert que l'ús de lanes pot semblar complicat i que hi ha moltes
formes diverses de mapejar aquest mateix escenari.Però com ja vaig dir un
cop fa molt de temps (no sé si algú s'enrecordarà del missatge a la llista
-parlava sobre els carrils de gir a l'esquerra- a vegades potser no cal
filar tan prim i ens podem permetre el "luxe" de posar dos ways diferents
per a dos carrils contigus , acabats d'arribar de recorreguts diferents,
amb línia continua, que en menys de 20 metres arriben a la mateixa rotonda
(també i ja posats a tocar els collons als enginyers em pregunto què fa que
un doble carril sigui tan curt, i tan perillós i poc efectiu com
aquest<http://www.icc.cat/vissir3/index.html?5BMXRKsxo> o com el de
Coma-Ruga on se l'han hagut de carregar de sortida de la
rotonda per evitar embussos , equivocacions i altres problemes - la N-340
ja és avesada a donar-ne :P).

De totes formes com bé dius això és OSM,  i el que hem de promulgar és que
, tinguis el nivell que tinguis, separis carrils o no, hi acabis posant el
teu granet de sorra ;)

Salut, mapes i ganes de mapejar
yopaseopor