[Talk-cat] Curs Angular+Leaflet

Jaume Figueras i Jové jaume.figueras at upc.edu
Fri May 30 11:46:40 UTC 2014

Hola a tots,

faig una mica d'spam-publicitat:

En les últimes jornades de SIG lliure vaig fer un taller sobre Angular i
Leaflet, com que es va quedar força gent sense plaça en faig una
re-edició "revisited and extended" en forma de curs dins de la oferta
formativa de l'inLab FIB (l'antic laboratori de càlcul de la facultat
d'informàtica de Barcelona).

El curs serà de 12 hores i es farà durant 3 divendres. La informació,
temari, preus i descomptes la trobareu a l'enllaç [1].

Qualsevol dubte, informació extra, etc. m'ho comenteu per correu.

Salut!

[1]
http://inlab.fib.upc.edu/ca/cursos/creacio-de-geo-aplicacions-web-amb-angular-i-leaflet-1a-edicio-0614
--
        Jaume Figueras i Jové
o o o  Responsable de projectes SIG

        E-mail : jaume.figueras a upc.edu
        Web    : http://inlab.fib.upc.edu/
        Telf   : +34937398621 (intern UPC: 98621)
        Mòbil  : +34650756456 (intern UPC: 44785)
        Fax    : +34937398628 (intern UPC: 98628)

        Adreça : inLab FIB
                 Edifici B5-S102
                 C/ Jordi Girona, 31
                 08025 BARCELONA