[Talk-cat] land use forest, source CORINE

Jaume Figueras i Jové jaume.figueras at upc.edu
Mon Nov 3 10:16:26 UTC 2014

Hola a tots,

això del CORINE va portar cua en el seu moment. Hi va haver una persona
a españa que va voler importar bosc i oliver (crec) i es va fer la
importació tan si com si davant la oposició d'uns quants, jo entre ells.

La importació de CORINE, està:

1.- mal feta, nodes sense cap connexió, tags erronis, solament per una
part de la informació, etc.
2.- feta sense cap consens ni aprovació de la comunitat
3.- sense informar a la llista d'imports
4.- feta per collons (vaig demanar explícitament, que com no es complien
els punts anteriors no es fes, no es va fer cas; vaig tornar a demanar
doncs a Catalunya no per què no es compleixen els punts anteriors, doncs
a Catalunya per collons, un clàssic).

Aleshores, crec que hauríem de fer el següent:

1.- Esborrar CORINE
2.- Decidir si volem fer una importació d'usos del sòl.
3.- En cas afirmatiu: contactar amb CREAF, tot i que al seu web diu:
L'MCSC forma part de la Cartografia disponible a Internet de la
Generalitat de Catalunya i és, per tant, de lliure utilització.
4.- En cas afirmatiu: fer una taula d'equivalència amb OSM i un script
de conversió
5.- En cas afirmatiu: contactar amb imports
6.- En cas afirmatiu: planificar i importar

Carlos, info de CREAF, però denominacions de CREAF heretades i OSM. Res
de CORINE.

Ja direu, però jo voto a favor d'importar el MCSC del CREAF [1]

Salut!

[1] http://www.creaf.uab.es/mcsc/

--
        Jaume Figueras i Jové
o o o  Responsable de projectes SIG

        E-mail : jaume.figueras a upc.edu
        Web    : http://inlab.fib.upc.edu/
        Telf   : +34937398621 (intern UPC: 98621)
        Mòbil  : +34650756456 (intern UPC: 44785)
        Fax    : +34937398628 (intern UPC: 98628)

        Adreça : inLab FIB
                 Edifici B5-S102
                 C/ Jordi Girona, 31
                 08025 BARCELONA