[Talk-cat] Mapillary estarà aviat en català

yo paseopor yopaseopor at gmail.com
Tue Nov 25 19:01:37 UTC 2014

Disculpeu-me per aquest debat algo agri.Demano disculpes a algú o alguns si
l'he ofès o menyspreat amb les meves paraules, tot i que no era pas la meva
intenció.També demano disculpes per "aturullar" la llista amb temes que no
són estrictament ni els mapes ni OSM o qualsevol de les seves ramificacions.

Salut i mapes
yopaseopor

Un document HTML ha estat eliminat...