[Talk-cat] Carrers de cementiris

yo paseopor yopaseopor at gmail.com
Mon Oct 27 21:38:36 UTC 2014

En el moment en que tots els "carrers del cementiri"  (amb totes les
propietats, és a dir, footpaths, de 2 metres com a molt i amb llargades
molt petites) siguin comparats amb els altres carrers (mínim un carrer, més
de 3 metres d'amplada,carrils grans llargades, propietats d'aparcament,
il·luminació, maxspeed,etc... no crec que hi hagi possibilitat de confusió,
per no mencionar...que els carrers del cementiri estaran...dins del
cementiri.

Salut i Difunts
yopaseopor