[Talk-cat] Proposta de Mapping Party

Carlos Sánchez erielkhan at gmail.com
Thu Oct 30 00:27:56 UTC 2014

Caldria que la gent es comences a implicar bastant. Sobretot perquè abans
que acabi l'any s'hauria de tenir més o menys definits els indrets i
persones que estarien disposades a col·laborar-hi. Un cop aconseguit es
tractaria de fer feina de difusió i engrescar els ajuntaments escollits
(cosa que podria portar bastant temps).
O sigui que us convido a proposar localitzacions i a col·laborar:

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Catalan/Mapping_Party

PD: un cop definits aproximadament els llocs, aniré afegint la info a uMap
per a fer-ho més visual tot.

El dia 28 octubre de 2014 16:18, Carlos Sánchez <erielkhan a gmail.com> ha
escrit:

--

*Carlos Sánchez*About.me <http://about.me/carlos.sanchez>