[Talk-cat] DXF a OpenStreetMap

Carlos Sánchez erielkhan at gmail.com
Wed Apr 1 13:31:00 UTC 2015

He reprès la tasca i encara continuo sense trobar-hi solució. Algú sap com
puc fer per girar un shp?
Resum: Vaig aconseguir de l'ajuntament informació en DWG, la vaig
aconseguir transformar a DXF i trobant que es trobava en ED50/UTM31, vaig
poder crear alguns shp. Els shp més actualitzats i amb més informació es
troben girats.

El dia 14 juny de 2014, 20:42, Carlos Sánchez <erielkhan a gmail.com> ha
escrit: