[Talk-cat] Edició 50 de catastro_barcelona

Carlos Sánchez erielkhan at gmail.com
Tue Apr 7 07:53:06 UTC 2015

Jo fa temps que miro de fer una importació d'aquest estil; sobretot
d'adreces. He sigut més partidari de cartografiar els edificis a mà;
comparant informació de cadastre i orto. En molts casos no ha coincidit.
Pel que fa a les adreces, és una tasca massa pesada i llarga per a fer-la a
mà. Tinc creat un usuari per a la importació, a l'espera de rebre la clau
per accedir a les dades i poder ficar-m'hi al seu anàlisi. Algú ha
realitzat algun tutorial al respecte?

El dia 7 abril de 2015, 1:09, Jose Luis Infante <jlinfante a llefia.org> ha
escrit:

*Carlos Sánchez*About.me <http://about.me/carlos.sanchez>