[Talk-cat] Edició 50 de catastro_barcelona

Jose Luis Infante jlinfante at llefia.org
Tue Apr 7 10:46:56 UTC 2015

Hi ha pàgines amb les passes a seguir. Quan tingui una mica de temps ho
explico amb més detall.

Respecte a cartografiar els edificis, faig servir les dades del cadastre,
però també ho verifico amb el PNOA, Bing i Sigpac, dono una ullada al
StreetView si alguna cosa no em quadra (però no ho faig servir com a font
primària), i tinc fotos de 360 graus també per comprovació i per
cartografiar detalls, a més de conèixer bé el terreny.

Als edificis m'he trobat que la divisió del procés d'importació no és del
tot correcta. He arranjat les divisions, creant-les fins i tot. En aquest
cas, a la mateixa edificació (un bloc) he creat dos o tres edificis
(escales), ja que aquests no tenen comunicació interna i per tant són
independents. Els edificis són relacions de parts de diverses altures. Però
tinc el problema que el terreny no és planer i no sé com indicar-ho.

Pel que fa a les adreces, no te'n refiïs de les dades. He vist adreces
inexistents, codis postals incorrectes i el addr:street està en castellà.