[Talk-cat] Edició 50 de catastro_barcelona

Carlos Sánchez erielkhan at gmail.com
Tue Apr 7 12:26:55 UTC 2015

En el cas de l'F4map no cal indicar alçades de terreny. Té una opció en
beta que permet mostrar els desnivells i muntanyes. En el meu cas el que
més em tira és el tema de poder importar les adreces. En qualsevol cas ja
ho corregiria a posteriori. El tema de carrers, ja ho tinc actualitzat.

El dia 7 abril de 2015, 13:50, <pitort a eclipso.eu> ha escrit:

--

*Carlos Sánchez*About.me <http://about.me/carlos.sanchez>