[Talk-cat] DXF a OpenStreetMap

josep constantí jconstanti at yahoo.es
Wed Apr 8 06:16:40 UTC 2015

Amb el programa Kosmo (www.saig.es) es pot crear un projecte nou,  importar un shp de Microstation (com el teu)  i girar-lo, canvis d'escala, desplaçaments....

Espero que et vagi bé

Salutacions

josep

Sent from Yahoo Mail on Android

From:"Carlos Sánchez" <erielkhan a gmail.com>
Date:dc., abr. 1, 2015 at 15:33
Subject:Re: [Talk-cat] DXF a OpenStreetMap

He reprès la tasca i encara continuo sense trobar-hi solució. Algú sap com puc fer per girar un shp?

Resum: Vaig aconseguir de l'ajuntament informació en DWG, la vaig aconseguir transformar a DXF i trobant que es trobava en ED50/UTM31, vaig poder crear alguns shp. Els shp més actualitzats i amb més informació es troben girats.

El dia 14 juny de 2014, 20:42, Carlos Sánchez <erielkhan a gmail.com> ha escrit:

Tres dels arxius (casualment els més actualitzats i complerts) es troben girats. No sé si algú sap com els puc donar la volta. Crec que es troben a uns 90º girats a l'est.

El dia 14 juny de 2014 12:32, Carlos Sánchez <erielkhan a gmail.com> ha escrit:

He aconseguit portar la informació a SHP. He trobat que la projecció que utilitzaven era la ED50/UTM31N. Ara queda la tasca d'anar netejant els DXF i unir la info en SHP per temes.

El dia 13 juny de 2014 11:21, Carlos Sánchez <erielkhan a gmail.com> ha escrit:

Pensaba retornar la informació en format SHP o similar. Cal dir que des de l'ajuntament em van confirmar que no treballen amb programari GIS. La informació prové de petites actuacions realitzades a diferents barris, a través de programari enfocat a l'arquitectura i no a la gestió.

El dia 13 juny de 2014 10:01, yo paseopor <yopaseopor a gmail.com> ha escrit:

Bon dia gent!

M'imagino que els ajuntaments tenen els seus procediments, manuals, etc. però venint a això de la conversió de formats (més enllà de l'OSM quina possibilitat hi hauria de retornar-li les dades ja transformades a l'ajuntament i suggerir-li que es passesin a un format més obert i amb menys problemes de conversió? (ja veieu que parlo en genèric, ni idea de formats)

Salut i DWG2DXF2SHP2QGIS2OSM
yopaseopor

PD: Per cert, lo del Mapillary és una passada, estic molt content i entre això i les PhotoSpheres ja tinc l'estiu entretingut :P

Carlos Sánchez
About.me

--

Carlos Sánchez