[Talk-cat] Edició 50 de catastro_barcelona

Konfrare Albert lakonfrariadelavila at gmail.com
Wed Apr 22 16:01:26 UTC 2015

Hola,

Primer de tot aprofito el fil per felicitar al José Luis per la bona feina
i animar-lo a continuar ;))
Del que ell ha fet el que he vist més important que hem fet diferent és que
ha treballat amb relacions i jo havia inclòs els building:part en un
building:yes amb la planta de l'edifici (com havia suggerit en Celso a
talk-es, em penso).

Sobre el que comenta en Carlos:
- Si no tens les dades del cadastre hauràs de baixar-les (amb certificat
digital) i hauràs de transformar-les a format OSM amb Cat2Osm. Està tot ben
detallat aquí: http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cat2Osm
- Llavors jo suggereixo organitzar-te la feina en alguna pàgina de la wiki.
Jo ho vaig fer d'aquesta manera:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Palma_de_Cervell%C3%B3 Jo vaig treballar
massa per massa, em penso que és el més sensat.
- Hauràs de tenir credencials per l'usuari catastro_barcelona que te les
passarà el Jaume F., y no estaria de més avisar a talk-es
- El millor tutorial per «arreglar» dades del cadastre és aquest:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Limpieza_y_normalizaci%C3%B3n_de_datos_catastrales
, i en el nostre cas cal afegir-hi traducció de adreces, i des del meu punt
de vista la informació 3D que no deriva del cadastre no hauríem de pujar-la
amb l'usuari catastro sinó amb el propi.

A nivell personal, si no recordo malament, jo el que feia era arreglar els
polígons i posar el building:part[1][2][3][...] a cada part de l'edifici
per finalment afegir un polígon amb la planta de l'edifici i un
building:yes[4] (on en alguns casos posava els adress).
També vaig optar per unir tots els landuse que eren iguals (per exemple
landuse=residential[5]) i eliminar-los l'etiqueta catastro:ref. Llavors
dibuixava la separació, amb un barrier, si era un wall, un fence, un hedge,
etc... Ja que de vegades no concorda la parcel·la amb la delimitació
física[6].
Els que no vaig unir eren els landuse=greenfield.
Als building=warehouse els afegia un building:levels=1 perquè sinó l'F4Map
em renderitzava autèntiques torres.

Segur que em deixo moltes coses, però sobre la marxa.
Salut!! ;))

[1] http://www.openstreetmap.org/way/330573982#map=19/41.41243/1.96902
[2] http://www.openstreetmap.org/way/330573994#map=19/41.41243/1.96902
[3] http://www.openstreetmap.org/way/330573973#map=19/41.41244/1.96900
[4] http://www.openstreetmap.org/way/330574030#map=19/41.41243/1.96902
[5] http://www.openstreetmap.org/way/328825815#map=18/41.41323/1.96753
[6] http://www.openstreetmap.org/way/330294955#map=19/41.41352/1.96752

El dia 22 abril de 2015, 16:27, Carlos Sánchez <erielkhan a gmail.com> ha
escrit:

*KONFRARE ALBERT*
La Konfraria de la Vila del Pingüí
de La Palma de Cervelló