[Talk-cat] Edició 50 de catastro_barcelona

Jose Luis Infante jlinfante at llefia.org
Fri Apr 24 12:21:38 UTC 2015

Hola!

Molt bona explicació.

Respecte a les relacions, les vaig fer ja que conec molt bé aquests
edificis, però en principi les dades del cadastre indicaven altres tipus de
configuracions. Vaig haver de dividir i unir algunes parts i modificar el
número de plantes. A altres edificis que no conec tant o que no pugui veure
la seva configuració segurament ho faré de forma més simple.

També vaig eliminar el landuse=residential pels edificis[1][2] ja que
aquests (les relacions [3]) ja estan marcades com residential, i a més faig
servir el landuse=residential per identificar el conjunt d'edificis amb el
nom de la comunitat de propietaris (prèvia a la importació) [4].

Cal comprovar totes les dades de la importació. Al tutorial cal afegir com
diu Albert el tema de revisar les adreces, però ara mateix m'he estic
trobant amb usos d'edificis que no són correctes, com escoles públiques
marcades com a "church".

Estaria bé quedar per compartir impressions, no? ;)

Salutacions,

Jose Luis

[1] http://www.openstreetmap.org/way/336931306
[2] http://www.openstreetmap.org/way/336931333