[Talk-cat] Atribució a PlatgesCat

Jaume Figueras i Jové jaume.figueras at upc.edu
Thu Aug 27 07:50:29 UTC 2015

Hola,

si que ho vaig enviar, el 28/7.

Salut!

On 26/08/15 13:38, Konfrare Albert wrote:
> Ep,
>
> Aprofitant el correu del Josep sobre el mapa de cobertura móbil reprenc
> aquest fil...
>
> Vam arribar a enviar el correu a PlatgesCat demanant-los l'atribució?[1]
>
> Ja direu
> Gràcies
>
> [1]
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Catalan/Carta_a_PlatgesCat
>
> El dia 20 de juny de 2015, 10:35, Xavier Barnada <xbarnada a gmail.com
> <mailto:xbarnada a gmail.com>> ha escrit:
>
>     Hola ,
> [...]

        Jaume Figueras i Jové
o o o  Responsable de projectes SIG
o o o  inLab FIB
o o o
U P C  Universitat Politècnica de Catalunya - Barcelona Tech

        E-mail : jaume.figueras a upc.edu
        Web    : http://inlab.fib.upc.edu/
        Telf   : +34937398621 (intern UPC: 98621)
        Mòbil  : +34650756456 (intern UPC: 44785)
        Fax    : +34937398628 (intern UPC: 98628)

        Adreça : inLab FIB
                 Edifici B5-S102
                 C/ Jordi Girona, 31
                 08025 BARCELONA