[Talk-cat] Mapa de cobertura mòbil OSM

Jaume Figueras i Jové jaume.figueras at upc.edu
Mon Aug 31 08:31:56 UTC 2015

Fet!

On 28/08/15 15:03, Konfrare Albert wrote:
> He creat una pàgina amb una carta per dirigir als responsables de la
> web-app «Cobertura mòbil» demanant-los l'atribució.
>
> https://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Catalan/Carta_a_Cobertura_m%C3%B2bil
>
> Si hi veieu quelcom a esmenar, modifiqueu-ho sense problemes!
> Algú vol enviar-la? (el correu és al capdavall de la pàgina) Jaume?
>
> Merci i salut!
>
> El dia 27 d’agost de 2015, 9:46, Wladimir Szczerban <bolosig a gmail.com
> <mailto:bolosig a gmail.com>> ha escrit:
>
>     El mapa base es un mapa que tienen en mapbox por lo tanto son datos
> [...]

        Jaume Figueras i Jové
o o o  Responsable de projectes SIG
o o o  inLab FIB
o o o
U P C  Universitat Politècnica de Catalunya - Barcelona Tech

        E-mail : jaume.figueras a upc.edu
        Web    : http://inlab.fib.upc.edu/
        Telf   : +34937398621 (intern UPC: 98621)
        Mòbil  : +34650756456 (intern UPC: 44785)
        Fax    : +34937398628 (intern UPC: 98628)

        Adreça : inLab FIB
                 Edifici B5-S102
                 C/ Jordi Girona, 31
                 08025 BARCELONA