[Talk-cat] SotM CAT 2015

Jaume Figueras i Jové jaume.figueras at upc.edu
Mon Aug 31 09:40:28 UTC 2015

Apuntat!!

Salut!

--
        Jaume Figueras i Jové
o o o  Responsable de projectes SIG

        E-mail : jaume.figueras a upc.edu
        Web    : http://inlab.fib.upc.edu/
        Telf   : +34937398621 (intern UPC: 98621)
        Mòbil  : +34650756456 (intern UPC: 44785)
        Fax    : +34937398628 (intern UPC: 98628)

        Adreça : inLab FIB
                 Edifici B5-S102
                 C/ Jordi Girona, 31
                 08025 BARCELONA