[Talk-cat] Canvi de horari - geomaping del Laberint Horta

yo paseopor yopaseopor at gmail.com
Fri Feb 27 22:21:14 UTC 2015

Ja m'agradaria arribar-hi a temps, però surto de treballar de la província
de Tarragona just a les 16 i no sé quan arribaré (intentaré arribar).On
crec que assistiré sense problemes serà a les geobirres.

Salut i geobirres
yopaseopor

PD: El teu català no serà bo...però és català. S'agraeix el gest :)