[Talk-cat] Relacions d'OSM i Viquipèdia

Carlos Sánchez erielkhan at gmail.com
Thu Jan 1 01:27:41 UTC 2015

Ara hi acabo de caure i m'he enrecordat...
Vaig començar a fer una taula de a la wiki d'OSM sobre transport públic i
les diferents id.
Algunes relacions només estan creades i falten implementar-se al mapa.
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Catalunya/Transport_públic

El dia 31 desembre de 2014, 20:11, Carlos Sánchez <erielkhan a gmail.com> ha
escrit:

--

*Carlos Sánchez*About.me <http://about.me/carlos.sanchez>