[Talk-cat] Relacions d'OSM i Viquipèdia

Konfrare Albert lakonfrariadelavila at gmail.com
Thu Jan 1 21:45:00 UTC 2015

Hola!

He començat a documentar tot el tema d'OSM i Wikidata perquè em sembla que
ens és prou interessant. Està aquí:
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Catalan/Wikidata
Modifiqueu/afegiu el que considereu ;)

Si algú vol ja hi ha feines a fer:
- Afegir etiquetes wikipedia on no les tenim
- Afegir les etiquetes wikidata als municipis (per les comarques ens falta
el llistat)
Estaria bé anar documentant el que es va fent, per saber quina feina està
feta i quina falta per fer.

Salut! I seguim ;)

El dia 1 gener de 2015, 2:27, Carlos Sánchez <erielkhan a gmail.com> ha
escrit: