[Talk-cat] Relacions d'OSM i Viquipèdia

Konfrare Albert lakonfrariadelavila at gmail.com
Fri Jan 2 09:42:22 UTC 2015

Gràcies Carlos!

Fantàstica feinada!
De totes maneres pensava... No hi hauria manera d'importar aquestes dades a
OpenStreetMap directament amb algun script?
En cas afirmatiu suposo que caldria exposar-ho a la llista imports perquè
no ens ho tombin.
Podem anar fent manualment si no hi ha la opció de la via ràpida.

Paral·lelament hi ha una altra tasca a fer amb els MISSINGS:
- Posar l'etiqueta wikipedia amb l'enllaç
- Introduir la relació d'OSM a Wikidata

També estaria bé veure si ara que tenim a Wikidata les relacions d'OSM de
la majoria de comarques i municipis es pot incloure aquesta informació com
a autoritat[1] a la Viquipèdia.

Salut!

[1] https://ca.wikipedia.org/wiki/Plantilla:Autoritat

El dia 2 gener de 2015, 1:17, Carlos Sánchez <erielkhan a gmail.com> ha
escrit: