[Talk-cat] Sobre sortides d'autopistes i altres vies

Konfrare Albert lakonfrariadelavila at gmail.com
Sat Jan 10 20:07:28 UTC 2015

Ep, començo pel final: Feliç 2015 ;)

Sobre el fet de què una informació no aparegui al mapa oficial penso que no
ens ha d'importar massa, ja que el més important -al meu entendre- és el
concepte de base de dades d'OSM.

Sobre el tema de fer una proposta a tagging el procés a seguir és el que es
descriu a:
- http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Creating_a_proposal
I la plantilla per crear una pàgina de proposta és a:
- http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Template:Proposal_Page
La discussió de la proposta és fa a la llista tagging[1] i també a la
pàgina de discussió de la proposta.

Casualment avui a la llista tagging m'he assabentat de què ja existeix una
proposta per resoldre l'etiquetatge dels símbols dels rètols d'autopistes i
similars.
És aquesta:
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Proposed_features/Destination_details
Personalment penso que és una proposta a tenir en compte amb la que potser
ens estalviem els noms en anglès als name (i als exit_to) i també els <f> i
similars. Per cert, l'etiqueta destination:symbol s'ha utilitzat unes 1700
vegades[2].

[2] http://taginfo.openstreetmap.org/keys/destination%3Asymbol#overview

El dia 9 gener de 2015, 16:41, yo paseopor <yopaseopor a gmail.com> ha escrit:

--
*KONFRARE ALBERT*
La Konfraria de la Vila del Pingüí