[Talk-cat] Etiquetant centres de salut

Jose Luis Infante jlinfante at llefia.org
Wed Jan 21 17:48:01 UTC 2015

Hola,

jo tinc dos CAPs etiquetats com amenity=doctors. L'etiqueta és molt
genèrica, ho sé. També hi ha l'etiqueta amenity=clinic, però trobo que
genera confusió entre el que és un centre d'atenció primària i una clínica
privada qualsevol. Així que dintre de les etiquetes clàssiques no hi ha una
que s'adeqüi al nostre concepte de CAP.

També hi ha la proposta de
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Proposed_features/Healthcare_2.0, però
és massa exhaustiva. Un exemple:

Health centre - inside micro mapping can't be done

On the area:
medical_system:western=yes
health_facility:type=health_centre

Then add one relation to the area of the center for each independent office:

type=health
medical_system:western=yes
health_facility:type=office
office=physician
health_specialty:general_medicine=yes
operator=Dr. med. Hans Wurst
home_visit=yes
opening_hours=*

El nostre concepte de CAP és equivalent a health_centre, però el detall no
ho trobo compatible, ja que un CAP té uns serveis més integrats i no
independents com proposa l'exemple. Aquest seria adequat per un centre
privat, com la Clínica Delfos o similars.

Sí que he fet servir alguna vegada aquesta proposta 2.0, en etiquetes menys
complexes com oficines de fisioteràpia.

Per finalitzar, per un CAP es podrien combinar les etiquetes:

amenity=doctors

medical_system:western=yes
health_facility:type=health_centre

Salutacions,