[Talk-cat] Etiquetant centres de salut

Konfrare Albert lakonfrariadelavila at gmail.com
Wed Jan 21 18:13:37 UTC 2015

Ep,

La proposta que comenta en José Luis (Healthcare 2.0) és a la que feia
referència abans i que us comentava que havia vist a l'OsmAnd[1], i s'ha
utilitzat força i per tot el món segons es veu a Taginfo[2].
Penso que és una bona proposta.

Per si és d'utilitat, hi ha una pàgina amb exemples:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Proposed_features/Healthcare_2.0/Examples

Salut!!

[1]
https://hosted.weblate.org/projects/osmand/phrases/ca/translate/?checksum=06f25f612021e4d6f4d0fc67042bf67b
[2] http://taginfo.openstreetmap.org/search?q=health_facility

El dia 21 gener de 2015, 19:03, Xavier Barnada <xbarnada a gmail.com> ha
escrit: