[Talk-cat] Varis

Carlos Sánchez erielkhan at gmail.com
Tue Jan 27 10:08:36 UTC 2015

Tinc uns quants dubtes i qüestions a plantejar. Per no liar-la amb mails,
en faig aquest recull.

   1. Mirar si s'avança cap a aconseguir una figura jurídica
   trans-fronterera de la comunitat: associació, fundació, etc.
   2. Elaborar material tangible i d'exposició d'OSM per a mostres, fires
   i/o festes majors.
   3. Un cop enllaçats els municipis d'OSM amb Wikidata; es pot fer un bot
   per afegir informació de wikidata a OSM?
   4. El tema de la web es va parlar a Girona, però encara no s'ha avançat.
   5. A la proposta de Mapping Party de Catalunya no hi ha molta gent
   interessada. Seria bo que s'impliquessin més persones:
   http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Catalan/Mapping_Party
   6. S'ha parlat en alguns correus de realitzar una samarreta i
   marxandatge d'OSM. Com queda el tema?
   7. Hi ha el tema obert de les estadístiques de canvis a OSM del
   territori català...
   8. Pel que fa al transport públic, resta saber com va la importació del
   GTFS de TMB i els canvis de relacions amb la incorporació de route_master.
   Aquí la wiki de transports, en desenvolupament:
   http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Catalunya/Transport_p%C3%BAblic

Llistat de tasques a fer:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Catalan/Llistat_de_coses_a_fer

PD: Em trobo amb un edifici residencial, "peculiar", que té una església a
sota. Com es pot mapar per a que es visualitzin ambdós elements. Elements
que també comparteixen entrada a l'edifici.
http://www.openstreetmap.org/way/173139414

--

*Carlos Sánchez*About.me <http://about.me/carlos.sanchez>