[Talk-cat] Fwd: Llibertat de panorama

Konfrare Albert lakonfrariadelavila at gmail.com
Thu Jul 2 13:19:03 UTC 2015

Ep!

Sembla que a tothom li sembla bé que OpenStreetMap en català recolzi
públicament la campanya en defensa de la llibertat de panorama.

Amical Wikimedia farà un altre article similar a aquest[1] en què
apareixerà la comunitat catalana d'OpenStreetMap.

Ho tirem endavant.
Salut!

[1]
https://www.wikimedia.cat/2015/06/29/els-fotografs-enginyers-investigadors-el-sector-turistic-i-les-comunitats-digitals-suneixen-per-salvar-la-llibertat-de-panorama/

El dia 29 de juny de 2015, 18:02, Jose Luis Infante <jlinfante a llefia.org>
ha escrit: