[Talk-cat] Recull d'usos d'OpenStreetMap

Roger Veciana i Rovira rveciana at gmail.com
Thu Jul 2 16:31:30 UTC 2015

Hola Jan,

La capa de comarques la vam generar a partir de la municipal oficial de
L'ICGC.
Ara s'estan adaptant tots els programes per afegir els nous límits,  que no
es senzill,  ja que n'hi ha molts.

Si algun dia es vol fer algun mapa detallat si que crec que es tindrà en
compte l'opció osm.  De totes formes,  les escales en meteorologia no fan
necessari massa detall, amb límits municipals n'hi sol haver prou.

No participo massa,  però m'agrada molt la feina que feu!

Roger
El dia 02/07/2015 18.13, "Jan Esquerra" <jan.esquerra at gmail.com> va
escriure: