[Talk-cat] Recull d'usos d'OpenStreetMap

Jan Esquerra jan.esquerra at gmail.com
Thu Jul 2 17:36:34 UTC 2015

Caram, mai m'havien donat resposta a una qüestió oficial tant ràpidament!
jaja
I ni tant sols ens hi hem adreçat encara ;-) això rutlla de meravella.

Doncs t'animo a participar més, que com més serem més aviat ho enllestirem!
Ai no, que això no s'acaba mai.

Salutacions Roger,

Jan

El dia 2 de juliol de 2015, 18:31, Roger Veciana i Rovira <
rveciana a gmail.com> ha escrit: