[Talk-cat] OSMbot per Telegram

Konfrare Albert lakonfrariadelavila at gmail.com
Sat Jul 4 10:03:02 UTC 2015

Hola,

Uns quants d'aquesta llista els darrers dies hem estat treballant per fer
un bot per Telegram que permeti fer cerques a OpenStreetMap (i per tant
compartir-ne els resultats). La idea és anar-lo millorant.

Trobareu el bot a (cal tenir Telegram, evidentment):
https://telegram.me/osmbot

També n'hem creat un copte de Twitter per informar de les novetats:
https://twitter.com/osmbot_telegram

Ens ha semblat que estava bé atribuir el mèrit de la creació del bot a la
comunitat catalana d'OpenStreetMap, penso que està bé, i això ens dóna
certa visibilitat.

També ens ajudareu a donar visibilitat al projecte si des d'aquest enllaç
voteu l'aplicació i hi deixeu un comentari amb les vostres impressions:
https://telegram.me/storebot?start=osmbot

Si algú té molt d'interès en participar en el desenvolupament / testing /
idees del bot, ha de saber que tenim un grup a Telegram amb aquesta
finalitat (que per cert, treu fum), una de dos: 1. Em passeu en privat el
telèfon i us afegeixo 2. Em dieu el vostre usuari públic de Telegram i us
afegeixo (ningú sabrà el número de mòbil).

Salut i gràcies!
--
*KONFRARE ALBERT*
La Konfraria de la Vila del Pingüí